Tawhedul Islam Naeem's profile

گونه می توانید در یک مجموعه به یک داستان مراجعه کنید؟

گونه می توانید در یک مجموعه به یک داستان مراجعه کنید؟

نام خانوادگی خالق را که با نام اصلی دنبال می شود ، در یک صفحه فهرست دیگر بنویسید. عنوان داستان کوتاه را به صورت نقل قول ، عنوان خزانه داری ، تصحیح کننده گردآوری ، شماره صفحه ای که اشاره کرده اید ، نقطه توزیع ، توزیع کننده و تاریخ توزیع کنید.

من به یک خزانه در APA مراجعه می کنم
پیکربندی مطابق موارد زیر است: نام خانوادگی ویرایشگر ، نام های اولیه (ویرایش). (سال) عنوان Treasury: زیرنویس هر زمان که موجود باشد (در صورت وجود تعداد جلد). منطقه توزیع کننده: ناشر.

مرجع مطالعه کننده
چیدمان استاندارد برای استناد به همه ظرافتهای قابل دسترسی در سازماندهی مناسب برای اولین مطالب ، در آن مرحله اضافه کنید: چاپ مجدد در عنوان راهنمای مطالعه یا خواننده: زیرنویس. توزیع کننده ، سال ، صص صفحه های جامع شماره (در صورت در دسترس بودن).

مرجع هاروارد معادل APA است
APA که به آن اشاره دارد ، تنوعی در سبک هاروارد است. قسمت اعظم نمایش ها معادل آن است ، با ذکر مختصر تاریخ سازنده در بخشهایی از دانلود گلچین آهنگ متن مطالب و منابع کامل در لیست مرجع. مراجع برای سایتها نیز به همین ترتیب فوق العاده هستند و هیچ دلیل قانع کننده ای برای درج تاریخ لازم ندارد.

مرجع یک سبک هاروارد است
به طور گسترده ، قطعات حیاتی داده ها برای مرجع در سبک هاروارد به طور کلی عبارتند از: نویسنده ، AA همچنین ، نویسنده دیگر ، BB (تاریخ) "عنوان چیز" ، عنوان کار کلی [نوع مورد / اطلاعات] ، ناشر داده / منطقه ای که از آن به آن رسیده است.

سیستم مرجع هاروارد استفاده شده است
یک لیست مرجع هاروارد باید: در انتهای رکورد در یک صفحه متفاوت باشد. توسط نویسنده هماهنگ شود ، مگر اینکه هیچ نویسنده ای وجود نداشته باشد ، آن را با عنوان منبع درخواست می کنیم ، و مقالات را منع می کند ، به عنوان مثال ، a ، an یا. دو پراکنده باشید: بین هر سطر باید یک اتاق مشخص و مشخص وجود داشته باشد متن

هاروارد اشاره به شبیه
هاروارد با مراجعه به یک چارچوب تاریخ سازنده استفاده می کند. در بخشها نام خانوادگی سازنده و سال توزیع به منابع ارجاع می شود. هر مرجع درون متنی هاروارد به بخشی از لیست مرجع با الفبا تا انتهای مقاله مربوط می شود. هر عدد با یک مرجع کامل نسبت به پایان مقاله مقایسه می شود.

سبک هاروارد

هاروارد با اشاره به چارچوب به عنوان سبک نویسنده-تاریخ شناخته می شود. این نام سازنده قطعه ای از داده ها و تاریخ توزیع ، با کمبود منابع در درخواست های پی در پی برای پایان مقاله شما را نشان می دهد.

مراجعه به یک فرضیه
مراجعه به نظریه ای که توسط نویسنده نام خانوادگی ، اولیه (ها) نوشته شده است. (سال) عنوان کتاب: زیرنویس در صورت مناسب بودن. سال توزیع کننده ، محل انتشار

به منابع APA مراجعه کنید
با استفاده از سبک مرجع درون متنی CitationAPA از نام خانوادگی خالق و زمان توزیع استفاده می شود ، به عنوان مثال: (فیلد ، 2005). برای نقل قول های مستقیم ، شماره صفحه را نیز وارد کنید ، به عنوان مثال: (فیلد ، 2005 ، ص 14). برای منابعی ، به عنوان مثال سایت ها و کتاب های دیجیتالی که شماره صفحه ندارند ، از شماره بخش استفاده کنید.

منابع را به سبک APA بنویسید
یک لیست مرجع APA باید:
در انتهای گزارش در صفحه دیگری باشید.
متمرکز باشید.
به ترتیب به نام اولین خالق (یا عنوان اگر خالق شناخته شده نیست ، برای این وضعیت a ، an و باید نادیده گرفته شود) باشید.
برای کلیه منابع در متن استفاده شده دارای منابع کامل باشد. https://taranebaran.com/hits/

گونه می توانید در یک مجموعه به یک داستان مراجعه کنید؟
Published:

گونه می توانید در یک مجموعه به یک داستان مراجعه کنید؟

Published: